اعطای نمایندگی سامانه پیام کوتاه

ارائه دهنده خدمات پیامک تبلیغاتی و خدماتی در سراسر کشور

اعطای نمایندگی سامانه پیام کوتاه

ارائه دهنده خدمات پیامک تبلیغاتی و خدماتی در سراسر کشور

  • ۰
  • ۰

اعطای نمایندگی سامانه پیام کوتاه

دوست دارید که یک در آمد بالا و بدون ریسک داشته باشید . پس یکبار به پیشنهاد ما توجه کنید ، شغلی را میخواهیم به شما معرفی کنیم که نیاز به سرمایه زیادی ندارد . حتی میتوانید این شغل را از منزل خود مدیریت کنید .

فقط کافیست صندلی خود را تنظیم کنید و با دقت این مقاله را مطالعه کنید . ما قصد داریم شما را با تجارت پیامک انبوه و اعطای نمایندگی سامانه پیام کوتاه بیشتر آشنا کنیم . احتمالا در این مورد بسیار شنیده اید و شاید سایت های زیادی را در این ارتباط مشاهده کرده باشید . ما قصد داریم اصول اولیه این تجارت پر سود را گام به گام به شما شرح بهیم تا کسب و کار موفق ی را داشته باشید .

ابتدا لازم است مساله ای را بررسی کنیم که : نباید انتظار داشته باشید که در زمانی کوتاه این شغل شما را به پول و سود زیادی برساند و میبایستی مانند شغل ها و حرفه های دیگر تمام سعی و تلاش خود را به کار بگیرید تا بتوانید در سامانه پیام کوتاه موفقیت کسب کنید . هیچ وقت فکر نکنید که این شغل شما را یکروزه به پول میرساند و شما در یک مدت کوتاه ثروتمند میکند . اگر این طور فکر میکنید ، سخت در اشتباهید و بهتر از از خواندن ادامه مطلب ممانعت کنید .

شما میتوانید با بهره بردن از این راهکارهای که ما در اختیار شما قرار میدهیم از آغاز کار با تمام قوا وارد این کار و حرفه شوید و درزمانی کوتاه از رقیبان خود پیشی بگیرید.

اگر فکر میکنید این شغل نمیتواند پاسخگوی نیاز مالی شما باشد و مناسب شما نیست همین الان صرف نظر کنید و از خواندن باقی مطالب دست بکشید اما باید بدانید که این یک شغل بدون استرس است و اگر تمایل دارید با ما همکار شوید مطلب را تا انتها مطلعه فرمائید .

در باتدا با اصول اولیه این شغل بیشتر آشنا می شوید و مفهوم ” پیامک انبوه چیست ؟ ” و ” اعطای نمایندگی سامانه پیام کوتاه ” چه عملکرد و تجارتی را انجام میدهد .

 

پیامک انبوه یعنی چه ؟  

همانطور که از آن نام آن مشخص است به ارسال بیش از ۱۰۰ عدد در آن واحد به مخاطبین در یک گروه ارسال انبوه یا پیامک انبوه میگویند . که مزیت های بسیاری نسبت به تبلیغات دیگر دارد .

در روش ارسال انبوه پیامک تعرفه ی آن بسیار کمتر از اپراتور های همراه میباشد .

ارسال پیامک انبوه بسیار آسان است زیرا میتوان با یک کلیک هر پیامک را به میلیون ها مخاطب ارسال کرد .

این نوع پیامک ها را میتوان با نام تجاری مانند Hamrah Aval و Irancell ارسال کرد . در این نوع ارسال نام شرکت مورد نظر ( نام تجاری شما ) به جای شماره پیامکی نمایش داد میشوند .

 

اعطای نمایندگی سامانه پیام کوتاه چیست ؟ 

در این شغل شما مقدار مشخصی اعتبار پیامکی با قیمت پائین خریداری میکنید و آن را با قیمت بالاتری و در حجم کمتری به کاربران نهایی اعطا میکنید . همچنین شما میتوانید از طریق فروش پنل ارسال پیام کوتاه ، خطوط اختصاصی  و اعطای نمایندگی به در آمد برسید . همانطور که میبینید کار شما به عناون یک نماینده کاملا واضح است .

 

نمایندگی سامانه چیست و چگونه کار میکند ؟ 

شما به عناون یک نماینده ی مستقل از سوی ایران پیامک به صورت انلاین ( بروی خط ) شروع به فعالیت و ارائه خدمات پیامکی میکنید . برای آغاز کار به شما تعدای خطوط پیامکی و شارژ رایگان واگذار میگردد تا شما با حداقل هزینه فعالیت خود را آغاز نمائید . علاوه بر این موارد شما یا یک سامانه انلاین نیاز دارید ، البته نگران این موضوع نباشید . زیرا ایران پیامک دامنه یا آدرس سایت شما را بروی سامانه تنظیم کرده و شما نیز میتوانید با نام و لوگوی تجاری خود شروع به فعالیت کنید . ایجاد یک سامانه به هیچ عنوان سخت و دشواری نیست . اتفاقا بسیار ساده و شیرین است .

پس از برقراری سامانه خودتان قیمت های را تنظیم میکنید و شروع به کار میکنید . ( یعنی فروش پنل پیامک ) ، در آمد اولیه شما از طریق فروش این پنل ها خواهد بود که با گذشت زمان و افزایش تعداد کاربران و به انظمام فروش خطوط اختصاصی درامدتان بالا میرود .

به عنوان نمونه شما ۵۰٫۰۰۰ پیامک خرید میکنید که هر پیامک را با یک تومان سود میفروشید که پس از واگذار کردن این پیامک به کاربران خود در امد شما ۵۰۰٫۰۰۰ ریال خواهد بود .

با توجه به توضیحات بالا فهمیدیم که نمیانده چه کارهای انجام میدهد . در اصل به یک توضیح کلی از کار یک نماینده رسیدیم . در قسمت های بعدی در مورد مزایا و معایب این شغل صحبت میکنیم تا بتوانید یک تصمیم درست در مورد این شغل بگیرید که ایا حاضر به انجام و ادامه ی این شغل هستید یا خیر ؟ اگر تصمیمتان جدی است مطالب ایران پیامک را ندنبال کنید .

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید بخش نمایندگی وب سایت ایران پیامک مراجعه فرمائید و همچنین برای طرح سوالات میتوانید با تیم پشتیبانی ف فنی و فروش ایران پیامک با شماره های ۰۲۱۶۶۳۶۱۶۲۵ ، ۰۲۶۴۵۳۲۸۹۴۷ تماص حاصل فرمائید .

  • ۹۵/۰۳/۲۶
  • شرکت وب گستران افق

اعطای نمایندگی سامانه پیام کوتاه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی